reklama

Nový článok Ako čaro príde tak aj odíde

Jedného krásneho zasneženého  poobedia som bola  vonku s kamarátom keď zrazu  mi kamrát oznámi : ,, Potom o chvíľu príde  ešte jeden kamoš." No  pomyslela som si to bude zasa nejaký tichý týpek , s ktorým sa nebudem mať o čom baviť... A na počudovanie  to bol jeden urastený mladík, ktorý ma hned zaujal  čo i len prístúpil bližšie . Prebehol mnou čudný pocit .Obaja sme sa na seba pozreli a celú cestu sme sa rozprávali  ako by sme sa poznali  stovky rokov .Stále sme mali o čom ...Nechápala som ..Ako je to možné  sme sa poznali sotva 15 minút. Nadišiel čas ísť domov kamárat s podivným mladíkom šli somnou na zástavku. Mládík mi podal ruku naklonil sa kumne a do ucha mi šepol :,,Rád som ťa poznal, dúfam že sa ešte stretneme . No a čo osud nechcel  začali sme spolu chodiť von  a už sme si to nevedeli jeden bez druhého predstaviť . Až jedného krásneho dňa sa mladík z ničoho nič prestal ozývať. A keď som ho náhodou zastihla mal výhovorky typu:,,Nejdem von nemám si čo obliecť ...Ako sa niečo krásne začalo tak sa to aj skončilo ...Dodnes to nechápem ale zjavne dotyčný to už ani nevysvetlí ....ba už ani nemám záujem po tomto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Peťa Šimončičová

Peťa Šimončičová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ktory vyjadrí pocit vetou Zoznam autorových rubrík:  Láska jednoducho láskaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu